miercuri, 30 decembrie 2015

Provocari Verzi

   Odata cu inceperea anului 2016 , incepe si aventura pe Provocari Verzi . Este o provocare deosebita si minunata si Magica :) pentru ca e vorba de o zana,Zana Fluturas Verde.
    Pentru ca aceasta zanuta trebuie gasita si pentru ca dupa indicii gasesti pe cineva,eu repede m-am documentat ca sa stiu sa recunosc indiciile.
    Asa stiu ca zanutele stau in casute mititele,in poienite fermecate,pline de ciupercute,flori si copaci si vietuitoare,toate magice  :) Mai stiu ca au sticlute frumos ornate in care pastreaza dorinte,o tolba frumos impodobita cu praf magic,o ladita cu maruntele gasite pe ici colo,papuci si hainute viu colorate si multe lucruri dragalase si mititele, numai bune de "marimea" unei zanute :)
    Cu gandul la toata povestea fantastica ce ne v-a duce la intalnirea cu Zana Fluturas Verde.m-am pregatit cu un locusor din care sa inceapa sa creasca magia :)

Modelul ciupercutei l-am luat de Aici .

Abia astept sa ne intalnim in povestea minunata de pe Provocari Verzi ;)



2 comentarii:

  1. Ma intreb deja pe unde se ascunde zanuta ;)). Abia astept sa o descoperim si sa vedem ce ne pregateste :D.
    Pupici!!
    La multi ani!

    ps: ciupercuta este absolut suuuuperba :D.Hihih!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt nerabdatoare sa vad pe unde se ascunde si ce provocari ne aduce :)
      Pup :))
      La multi ani si tie,draguto :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)