luni, 28 decembrie 2015

Jurnalul unei femei simple 13

 Astazi ... 28 decembrie 2015/ora 19:05
 Afara.....e intuneric si liniste
 Ma gandesc...la multe...la cat de lung mi se pare ca a fost anul acesta,cat de mult din mine am consumat,cat de multe intamplari au trecut si au lasat urme. Ma gandesc cat m-am schimbat...
  De unde invatam...eu de la oameni invat in ultima vreme
  Din bucatarie...miroase a ardei umpluti si carnita :)
  Sunt imbracata cu maieu si pantaloni scurti (gata de somnic)
  Citesc pe net despre zane :) asa ma pregatesc pentru temele de anul viitor de pe Provocari Verzi
  Ce astept...multa rutina
  Ce mai mesteresc...exersez crosetatul de jucarele si ma joc cu cadoul de la mosi,da la mine au colaborat ambii mosi ca sa primesc cadoul.Am fost tare cuminte :)
  Ascult cum repeta copiii la clape :))
  In casa e cald si bine,ne bucuram sa fim toti 4 fara obligatii,linistiti
  Unul din lucrurile mele preferate...noua mea "masinuta"
  Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...sa ma bucur de vacanta si concediu,cu multe filme si povesti si bineinteles cu relaxare multa ca sa avem forte pentru anul care incepe.

Mai multe pagini de junale la Corcodusa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri împărtășite :)