vineri, 1 iunie 2018

Jurnalul unei femei simple 4-2018



Pentru astazi (data/hora)...1 Iunie 2018 / 20:45

Afara ...e racoare si mai picura dar nici un semn de furtuna anuntata

Mă gândesc ...ca e gata vacanta ,iar... si ca incepe scoala si  mai am 7 saptamani de mers zilnic cu metroul si de indurat stresul aferent, plus banutii cheltuiti. Dar apoi gata ,imi ramane doar partea de mers pe jos pentru ca amandoi micii vor avea scolile aproape de casa ;))

Din locurile de unde invatam ...daca suntem atenti din fiecare lucrusor ce ni se intampla putem invata si devenii mai buni  (*o*)

Sunt recunoscătoare pentru ... inca o portie zdravana de purtare de grija a Lui Doamne Doamne :) Pana si printul meu a fost cateva zile doar cu jumate de glas cand vedea cum se desfasura situatia ;)  
Sa vad daca reusesc sa scriu o bucatica din toata povestea ; aveam nevoie de o masina pe care printul sa o foloseasca pentru munca ,una mare,noua si cu intretinerea mica; printul a facut cercetari si a gasit-o , apoi am reusit sa gasim si un imprumut pentru ea . Eram cu actele gata 99% cand firma cu imprumutul zice sa luam masina din alta parte , nu de unde gasisem noi . Asta insemna mai scumpa si atunci noi nu ne mai permiteam avansul ,ca avansul il plateam noi. Eu in toata aventura asta, tot vorbeam cu Bunicutul (adica Sfantul Teofan Zavoratul ) si ii ceream sa ne indrume sa iesim bine , adica ne asteptam sa fie si posibilitatea ca nu luam masina . Printul vorbeste la firma care avea masina si ii zice ce se intampla cu actele si atunci nenea vorbeste cu alta firma de finantare ( care initial ne refuzase ) si in 2 zile se rezolva ce nu se rezolvase intr-o luna si ca sa cunoastem ca Bunicutul era prezent , la finantatorul asta platim cu cateva mii de lire mai putin dobanda :))

Din bucătărie ...multe multe fff multe clatite ; pentru ca mica nu a mai consumat lapticu de capra ca de obicei si ca sa nu se risipeasca am facut clatite . Apoi sapa de pui si pui la cuptor cu legume .

Cu ce sunt imbracata ...rochita de nani

Citesc ...pe bloguri

Ceea ce astept (sper) ...vreme frumoasa fara ploaie dimineata la 8-9 si dupa-masa la 3 ,fix orele cand duc si aduc copiii :))

Ce mai mesteresc ...o lampa cu fasie de leduri pentru facut poze mai frumoase 

Ascult ...micii la timpul de culcare si sunt amuzata tare de discutiile lor din seara asta :))))

În casa ...cald ,prea cald de la cuptor si miroase jumate de casa a leustean din supa si cealalta a rufe proaspat spalate

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa rasfoiesc carti si reviste de lucru de mana

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...la piata , la slujba , o plimbare 

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:








   Ultima e facuta de miculina mea :)) 

Mai multe pagini de jurnal gasiti la Corcodusha :)

6 comentarii:

  1. Vreau la tine... Ador mirosul supei cu leustean si mirosul rufelor uscate la aer! :)
    Acum poate ca întreb prea multe, nu locuiesti în RO?
    Intreb asta pentru ca scrii "platim cu cateva mii de lire mai putin " ... deci? :)) Si mai este o asemanare "de afara" :)) si aici vacanta vine fix peste 7 saptamani! Mai sa fie! :))
    Un weekend placut sa aveti!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi hai la mine!!!
      Nu e nici o problema ca intrebi :) Da asa e ,nu mai locuim in Ro de 4 ani deja. Suntem in Londra :)
      Pupici !!

      Ștergere
  2. Mă bucur că ați avut noroc cu mașina. Mai rar se întâmplă așa.
    Ce frumoase sunt floricelele acelea mov? Cum se numesc?
    Săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am avut mare bafta :)) se cunoaste cand avem "ajutor" ;)
      Hihi asa e sunt dragalase dar belea mare ca nu mai scapi de ele dupa ce se prind bine :) Se numesc Cymbalara .Din pacate nu am gasit in romana ,dar poate te ajuta asta https://en.wikipedia.org/wiki/Cymbalaria_muralis
      Daca vrei sa-mi zici ,ca mami are prin toate ghivecile si sigur iti da cu placere ;)
      Imbratisari :)

      Ștergere
  3. Ce ma bucur ca aiesit bine cu masinuta <3!!!
    Miller este un super partener de joaca - ce frumos sta el la geam ;)).
    Noul prieten japonez e absolut suuuuuper dragalas <3.
    Melcusorul e foarte dragut, dar credca plantele ii ureaza drum bun.. :))). [ chiar vezi ca mananca leustean, vorba cantecului ].
    Mie cred ca mi-a mancatun melcusor din acesta cateva frunze dintr-un paulownia ... tzzz.

    Miculina iti calca pe urme. E suuuuuuper poza facuta de ea;)).
    Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ;)
      Daaa Miller e mai mult bebele familiei decat pet si se baga in toate jocurile micilor ,sotios dar si cuminte :))
      Hihi da plantele au urat tuturor melcusorilor drum bun si au sarbatorit "casuta melcilor" :)))
      Ooo imi pare rau pentru copacelul tau :(
      Miculina zice Multumesc!

      Pupici :))

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)