vineri, 29 iunie 2018

Jurnalul unei femei simple 5-2018


Pentru astazi (data/hora)...29 June 2018 / 20:10

Afara ...e inca foarte cald dar adie un vanticel placut

Mă gândesc ...ca saptamana aceasta am aniversat 4 ani de Londra . 4 ani lungi si plini ,la fel de plini ca altii ,poate , dar diferiti . Bineinteles ca saptamana aceasta m-am gandit la ce am lasat in urma ,la casuta ,catelul nostru iubit , pe care nici nu l-am mai revazut pentru ca a plecat intre timp sus pe norisorul lui , mica noastra gradina care abia incepuse sa ne daruiasca roade , animalutele care ne umpleau curtea de voiosie , familia , biserica noastra , manastirea cu parintele nostru drag si locurile dragi si speciale pentru noi ... Dar m-am gandit si la tot ce am facut aici si la viata pe care ne-am asezat-o pas cu pas aici . 

Din locurile de unde invatam ...din noi ,din incercarile si lupta noastra de a ne imbunatatii pe noi ;)

Sunt recunoscător pentru ...micile bucurii

Din bucătărie ...am facut  hamsii prajite , pentru ca imi era pofta de pesti mici prajiti ca la bunici la tara ,cand eram mica si in rest 2 feluri de salata si paste cu pesto (varianta de post) si masline

Cu ce sunt imbracata ...fusta de casa si maieu

Citesc ...nimic 

Ceea ce astept (sper) ...sa imi ajunga energia pentru urmatoarele trei saptamani de scoala ,mai ales emotional 

Ce mai mesteresc ... doar aranjez materialele si lucrusoarele , dar imi lipseste mult sa lucrez la ceva

Ascult ...tv ul

În casa ...foarte cald ,asa ca balconul e un coltisor preferat

Unul dintre lucrurile mele preferate ...balconasul meu verde

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...picnic in padure

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:






Clubul paginilor de jurnal la Corcodusha

6 comentarii:

  1. La multi ani :)!!
    3 saptamani de scoala... oh, stiu ca in doua insule dragi mie sistemul de invatamant e diferit (lol) dar eu am ramas cu gandul la marea vacanta mare de vara :))))).

    Ce frumos este coltisorul tau cerde(aia e o castana? :O)!!
    Si poza cu Miller <3 ah ce de amintiri imi trezeste.
    Acum ca ma gandesc, eu nu am poze cu Papuselele si Micul N :))). Dar am amintiri tare dragute :D. hihi

    Pupici cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :))
      Da si noi am vrea o vacanta mai mare de sase saptamani dar e bine si asa ;)
      Aia era o cireasa :))))
      Amintirile conteaza dar oricum mai ai o sansa sa prinzi si poze bebicesti ;)

      Pupiii :))

      Ștergere
    2. Clar- poza cu cireasa merita un premiu!!! :)))
      Nu m-am gandit ca e asa de mic melcul :). Si pe bune am avut asa o castana - doar ca ma miram de ce e asa lucioasa ca doar atunci cand le scoti din coaja tepoasa lucesc asa, sau daca sunt date cu ceva.
      Mister elucidat :D.

      :*

      Ștergere
    3. Hihihi
      Multumesc draguta ;)
      Melcul nu e chiar mic doar cireasa marisoara ;)
      Pupic

      Ștergere
  2. La mulți ani !
    Frumoase instantanee !
    În viată pierdem într-o parte şi câştigăm în alta...
    Vă doresc multă, multă sănătate !
    Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare!!! si Multumesc pentru cuvinte :)
      Cam asa e cu viata doar ca daca stau sa ma gandesc nu prea consider ca am pierdut ci ma uit la ce am ,iar ce am avut pastrez ca amintire :) Hmm mi-ai dat de meditat ;)
      Pupici :))

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)