miercuri, 4 iulie 2018

Flori si culori miercurea 4

    Am avut o miercuri foarte colorata si plina de flori frumoase. Si a mai fost o miercuri parfumata cu cel mai pur parfum din lume (eu cred ca asa miroase in Rai ;) ) , mirosul ploii de vara . In sfarsit dupa multe zile de fierbinteala ne-am bucurat de o ploicica , bucurat adica a inceput cand am iesit de la sedinta cu parintii la noua scoala a Micului si ne-a condus pana acasa :))  Nu ne-am grabit deloc , ci chiar m-am oprit si am fotografiat florile din drumul nostru :)





    Azi a ajuns si un pandantiv comandat mai demult . M-am jucat cu el cat am cu stat copiii in parc si m-am enjoyed de reflectia cerului in el . In realitate se vedea mai magic dar m-am straduit sa prind si in poze macar un strop de minunatie :)



Si in parc m-am bucurat de floricele frumos si migalos colorate 





   Mica mea a terminat primul ei tablouas cusut in punct cruce  si e si el in ton cu miercurea aceasta ;) adica colorat .



   Bucatica mea de cer ,cu brazii mei inalti si o floricica blue ;))


     Tot azi am avut ca oaspeti aceste dragalici, inflorite in acelasi timp . A fost o intamplare deosebita pentru ca floricelele acestea stau inflorite doar cateva ore , iar anul acesta mereu am avut doar cate una .

   Multi bobocei ce isi asteapta cuminti randul :))


Despre miercuri colorate si inflorate mai multe gasiti la Doamna T :)

4 comentarii:

  1. Una la mana: florile fotografiate sunt absolut superbe - a meritat plimbarea prin ploaie... si nu ma refer doar la trandafiri. Toate sunt superbe!!

    Doi la mana: eu am crezut ca pandativul are suprafata lunii imprimata. Aia sunt de fapt norii ????? Wooooow <3. Ce magie!

    Trei la mana: parcul vostru arata ca o gradina... gradina bunicii <3. E de poveste!

    Patru la mana: O inima colorata <3! Minunat tabloul Micii si pe ce etamina a lucrat. Desi pare usor, nu se coase asa simplu pe rosu :P. Bravoooo!!!:*

    Cinci la mana: coltisorul tau minunat e ciresa de pe tort. De cand am zarit o floare intr-una din pozele cu Minnuka m-am tot intreabat: e reala?? Cat poate fi de frumoasa. Imi aminteste de una care apare la o suculenta din balcon (ca o stea).

    Pupici cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ;) Asa e, a meritat din plin plimbarica :)
      Pandantivul are fata lunii imprimata dar eu am prins si norisori si soarele ce se ascundea in spatele lor ;)
      Avem noroc cu un parc frumos.
      Mica multumeste ;) eu stiu ca a muncit mult si din greu ;)
      Floricica e adevarata si e Fairy Bellflower ;) sau Campanula .
      Pupici :))

      Ștergere
  2. Citind cele scrise si vazand florile (si pandantivul, care mi se pare foarte interesant) am avut senzatia ca traiesc o plimbare prin ploaie, intre flori si culori. :)
    Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca mi te-ai alaturat la plimbare ;)
      Multumesc!
      Pupici :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)