miercuri, 30 mai 2018

Flowers and Colours on Wednesday 3

         Am mai fost iar la padurea de langa canal, doar ca am ajuns dupa o intreaga aventura ce a implicat o ditamai inconjurarea unui satuc, plus am ajuns in mijlocul padurii, fizic mijlocul, pentru ca GPS-ul masinii se contrazicea cu cel al telefonului si toate astea pentru ca un drumulet era inchis ;))


Am plantat intre timp si leustean, chiar doua ture, dar cel din poza de mai jos nu mai exista ca l-au papat melcii )*-*   Nu m-am suparat pe ei ca am invatat din asta si a doua tura am semanat-o intr-o caserola pe care o protejez cu capacul ;)


    Miller a zburat din casa direct peste balcon incercand sa prinda un porumbel *-*
 Primul gand fulger a fost sa-l rog pe Sfantul Mina sa il gasesc bine si chiar a fost o minune pentru ca sub balcon sunt 3 biciclete si mici si mari si daca cadea pe ele :(   ....   dar nu a cazut pe ele ci langa , fix pe o cutie de jucarii care avea capacul din carton acoperit cu burete :)))   Nici nu a fugit din curtea blocului desi avusese timp ca eu am coborat de la etajul doi . Apoi dupa o zi de dormit si iubit a fost ca nou :)


   Am iesit si cu BFF si mi-am pimit cadou de ziua mea anticipat cu 3 luni :))) Dar ea a vrut sa profite de faptul ca m-am indragostit pe loc de setul acesta ;)

    Chiar.... m-a palit acum inspiratia :))  o sedinta foto cu toate cescutele mele dragute pe care le am aici ;)


In parcul de langa scoala au inflorit noi flori :)


Un alt parc din apropiere 



   Si am invitat melcii la masa *o* si au venit cativa si am decis ca vreau un acvariu frumos ca sa il fac casuta pentru ei :))) si asa impac pe toti , iar intre timp ii adun pe rand, cum apar , intr-o galeata uriasa cu capac si de toate ca sa stea bine ca am doi inspectori :))) care imi sufla in ceafa
     Poza asta e facuta noaptea pe bezna si a fost asa cam un soc ca doar cand am facut poza s-a aprins blitzul, apoi in poza am vazut marea adunare :))
     ( sa nu ma spuneti dar cate 2-3 mai duc in parc asa fara autorizatie :)))


    O floricica din balcon

 
    Si o mica comoara de la piata ;)



Si asta e Miercurea mea floriceasca si colorata :) Mai multe miercuri cu flori si culori la Casuta Doamnei T ;)

6 comentarii:

  1. Să încep cu leușteanul ... Acum ceva ani nu găseam în Olanda neam leuștean, așa că mi-am adus de la socrela o rădăcina ... naiba știa că poți să-i înmultesti cu semințe ... :) A crescut mare și frumos, l-ai văzut în poze? Melcii ... să nu-I văd! Îi urăsc! Mănâncă orice! Anul acesta nu știu ce sa întamplat dar sunt foarte puțini! Ce noroc pe Miller! Bine că nu a "primit" aripioare permanent! :)
    Îmi place cadoul tău și chiar și "comoara din piață"! Despre Blythe nu am cuvinte ... le iubesc!Mie îmi plac înca bibelourile ... nu în exces, chiar dacă sunt considerate demodate! Poate că așa oi fi și eu! :))
    Mulțumesc pentru flori! Sunt tare faine!
    O zi frumoasă și mulțumiri de participare! Îmbrățișări și pupici de la doamna T! Hahahahha ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leustean si eu vroiam sa-mi aduc de acasa dar am gasit aici seminte si am zis sa incerc si acum astept sa vad plantutele mari ca e mare cerere:)) Aa si am unul cumparat de la piata de aici in ghiveci ,Lovage il cheama :)))
      L-am vazut si pe al tau :) e mare si frumos :)
      Hihi melcii mei sunt hipioti :)) ei sunt cu florile si leusteanul mic ,cand sunt liberi:)) in rest rod ce e de la bucatarie cand fac mancare.
      Dap Miller a avut mare bafta.
      Ai nevoie de o Blythe ;) i-ar sta tare bine la "Fleur and Colour on Wednesday"
      Atunci si eu sunt demodata :)) si chiar si micii mei pentru ca fiecare are colectia lui de bibelouri ;)
      Cu mare drag particip :)
      Hihihi :)
      Pupici si imbratisari!


      Ștergere
  2. O miercuri nu numai floriceasca si colorata, dar si spectaculoasa! In viata mea nu am vazut atatia melci!
    Cred ca i-as fi visat noaptea! :)Frumoase cescutele!
    Sa te inspire cand bei cafeaua din ele!
    O saptamana minunata sa ai! Cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi inainte de ai mei nici eu nu vazusem atatia melci :)) Eu i-am visat cat erau liberi :))si de asta am inceput sa-i adun ;)
      Multumesc :) Multumesc :)
      Pupici si imbratisari!

      Ștergere
  3. Mica, bine ca nu ai limacsi (melci fara casa.. hahahahahah). Eu ii stiu pe domnii melci, ne-ai facut cunostinta :)) in poza. ai luat acvariul pana la urma ?:D
    Imi place mult floricica din balcon. Cat e de frumoasa!! <3.
    dar vai Miller.. se poate. Asa emotii sa ne dai :O. ma bucurcaesti bine :P. [ ii trebuie o parasuta ceva ..lolz).
    Buna Minnu!<3 Ce frumoasa poza cu pomisori ai ;).
    iepuricul mic e adorabil <3. Si mie imi plac unele bibelouri. Sunt delicate :).
    pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
  4. O adevarata incantare de imagini si cuvinte!
    Cunosc melcii! :) In Brasov, mai ales in zona numita Dealul Melcilor (e clar de ce) :) sunt o multime, in anumite perioade ale anului.
    Miller, dragul de el! :) Eu stiu (stiam) un caine boxer care a sarit de la etajul unu dupa o pasare. :)) A ramas intreg, dar total nedumerit - efectiv, nu se misca din locul in care a aterizat. :)
    Iti doresc sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)