vineri, 25 mai 2018

Jurnalul unei femei simple 3-2018



Pentru astazi (data/hora)...25 May 2018 / 20:30

Afara ...e o seara placuta ,nici cald si nici rece 

Mă gândesc ...la saptamana ce vine si la mini vacanta ,sper ca vom avea zile linistite pentru ca le meritam dupa asa un an scolar . Am muncit mult pentru testul de sfarsit de scoala primara a micului si acum ne putem relaxa putin 

Din locurile de unde invatam ...din exersat cat mai mult

Sunt recunoscător pentru ...purtarea de grija a Lui Doamne Doamne

Din bucătărie ...nimic gatit azi, dar maine intru in forta

Cu ce sunt imbracata ...pantaloni scurti si maieu

Citesc ...ziare

Ceea ce astept (sper) ...odihna multain mini vacanta aceasta

Ce mai mesteresc ...hainute mici -mici pentru tot felul de jucarici :)

Ascult ...tv-ul ca ai mei se uita la "Toate panzele sus"

În casa ...liniste 

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa cos hainute mici-mici :)

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...sa mergem maine la piata ,sa caut un acvariu in care vreau sa le fac casuta melcilor din balcon :))

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:










Mai multe pagini de jurnal la Corcodusa 

4 comentarii:

  1. Plin de calm jurnalul ! Îți doresc un weekend cât mai relaxant ! Pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      O saptamana linistita iti doresc <3
      Pupici si imbratisari <3

      Ștergere
  2. Cei mai norocosi melci.. sunt putin - dar doar putin geloasa pe ei... :)). Hmm de fapt nu. Ma bucur mult ca pot sa traiasca intr-un loc asa minunat :D.
    Pupic!!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)