marți, 22 decembrie 2015

Bradut crosetat

 

Trebuie sa ma laud ca am implinit 3 provocari :)
1.Provocarea de pe Provocari Verzi =un bradut verde,la care am reciclat un dop de pluta,am refolosit perlute culese demult de pe o bluza si o bucatica de pamblica de la o eticheta,umplutura de la o perna prea plina :D
2.Am crosetat bradutul dupa diagrama scrisa(greu pentru mine ,dar am inceput sa ma prind).  Cum se face am gasit Aici .Mi-au placut si ciupercutele si elfii,acum sa vedem cu dopurile cum rezolv :)
3.Poza mi-a reusit in sfarsit.A trebuit sa-mi faca sotul observatie ca degeaba mi-a luat aparat nou ca eu nu-l folosesc si mi s-a facut rusine :) si gata,am inceput sa ma chinui mai serios cu fotografiile :))

Si acum am 10 create/2 de creat :))

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc :) Incet poate ajung si eu la un glob ca frumuselele tale :)

      Ștergere
  2. Fotografia a iesit suuuper fain :D! Iar bradutul este adorabil <3!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa ajungi mai mult ca sigur! Bradutul tau e mai frumos decat al meu, deci stii sa faci miniaturi frumoase, asa ca globul e doar la un "tras de aer in piept" distanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajari :) Bradutul tau e tare dragalas si e asa frumos impodobit .

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)