marți, 8 decembrie 2015

APOP Mascota mea

      Am gasit cea mai dragalasa ursulica :)
      Era la piata intr-o cutie cu jucarele,toata prafuita si cu o rochita rupta.Trebuia sa o salvez :)
      Nu a fost deloc greu sa ii fac rochita,pentru ca e asa mare ca am folosit niste bucati de pamblica de prin cutia de petice.
     Cand am vazut-o cu nasturelul in labuta am stiut ca trebuie sa o fac mascota coltisorului meu.(Si e si fotogenica :)))

Mascotica mea e perfecta pentru provocarea de pe Provocari Verzi .Pana si cosuletul ei de la nasturei e refolosit :) e prima incercare de a face soricelul amigurumi si am ales sa il fac cosulet decat sa-l desfac si uite asa s-a ales ursulica cu cos :))
   

2 comentarii:

  1. Ce bine ca ai salvat-o!! Dragalasa <3!! Si ce frumos i-ai redat stralucirea ;))!
    Si cosuletul este pe masura!! Sa stii ca si eu pastrez "fragmentele" de lucru care se transforma in altceva ;).
    Asa ma bucur cand le gasesc locul!! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :))) Ma bucur ca nu sunt singura carei ii plac toate astea :)
    Te invit atunci la joaca :)) apoi la aranjat :) La urma urmei si copilul din noi trebuie lasat la suprafata din cand in cand,nu?!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)