duminică, 20 decembrie 2015

APOP-Sortulet

   De data asta a fost un moment de pur-inspiratie :)


     Saptamana asta am gasit la o oferta un manechin tare dragalas, care de obicei se foloseste de cei care deseneaza,dar eu am zis sa ii ofer unuia drept casa,coltisorul meu,chiar daca nu desenez.
     Pentru ca Mica mea s-a oferit sa-l faca balerina pana ii fac haine,cica,am fost nevoita sa reactionez pe loc si asa manechina mea s-a ales cu un sortulet reciclat dintr-o bucata de panza de sac, ce invelea o sticla de vin :)) Are si buzunar pentru nasturei :)
     Motivatia a fost tema nr 34 de pe Provocari Verzi .
     9 create // 3 de creat :D

2 comentarii:

  1. Intre noi fie vorba - cred ca este cel mai fericit manechin de acest gen. Serios vorbesc!!! Geniala ideea <3!!!
    Si sa tot desenezi cu asa un manechin, zic eu :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o draguta :D Sa stii ca si mie imi pare foarte fericita :)
      Ma gandesc la desenat niste motive...pe sortulet,deci clar inspira la desenat.

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)