joi, 5 septembrie 2024

Un zambet cadou

 



   Ador cum melcii adusi de pe canal din trip depun ouale in forma unui zambet :) mi se pare asa ca un dublu cadou. Prima parte de cadou e faptul ca le-a placut mult casuta pregatita pentru ei si par fericiti , rontaind algele de pe sticla(alge pe care era sa le curat din prea mult zel :)) dar din fericire m-am oprit la timp ), morcoveii si crantanelele . Alt semn ca sunt fericiti e ca mi-au daruit multe ciorchine de oute care sper ca vor insemna multi bebe melci :))



4 comentarii:

  1. Fascinant! Chiar ma intrebam cu ce ii hranesti. Acum m-am lamurit.
    Pupici si weekend vesel!!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi melcii mei sunt putin cam răsfățați cand vine vorba de mancare :)
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere
  2. Mie mi se pare pur si simplu magic. Nu stiu daca i-am zis dar si micii N si H au un acvariu - au doi melcisori :D. Hihih Cred ca am ceva poze de la Ralu trimise pe grup.. o sa le caut... sau ii cer sa imi trimita ea... altele :))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da chiar magic :)
      Oh musai sa imi trimiti pozele ;) sunt tare curioasa ce fel de melcisori au micii :) Stiu sigur ca in Germania are melcisori pe alese si inclusiv mancare speciala pentru ei :))
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)