miercuri, 4 septembrie 2024

Recolta piticutelor - MFC

 


Miercurea fara cuvinte la Carmen

8 comentarii:

  1. Wow ce recolda bogata si... dulce!
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Hărnicuțe, nu glumă, Piticutele! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai scris un mesaj hocus pocus :))
      Abia acum a apărut ;)

      Da, nu știu ce ne-am face fără ajutorul lor :)
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere
  3. Cei mai gustosi morcovei. Mai rar insa ii gasesc asa, si cu frunze. Tu le folosesti?
    Daca le place gradinaritul cred ca si gaticeala e amuzanta...
    Pupici si un final se saptamana vesel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mesajul tau ca si al Dianei e din grupul hocus pocus ;) apar cand vor ;))

      Da pai la magazin clar nu i-am prins cu frunze, iar cele de la piata sunt vestede , dar asa proaspat culese si mai ales de la morcovi mici, le toc marunt si pun in salata. Tot asa pun o mana serioasa in tigaia cu pastai calite, si imi mai place sa folosesc si la noodles cu carne pentru ca imi pare ca da bine cu sosul de soya :)

      Hihihi e dezastru in bucatarie la piticute :))

      Pupici și hugs ;)

      Ștergere
  4. Bine ca nu a vazut Kouki ca imi atenta la monitor :)))))))). nu conteaza ca sunt mici.. sunt morcovi :D
    Happy azi. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai :) sunt mici si concentrati ;) Sa stii ca si la mine e bataie pe ei :)) astia de exemplu au fost impartiti intre mici si melci :))
      Happy day ;)
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)