duminică, 2 aprilie 2023

Nu mă uita


       Aricika continua aventura ei si de data aceasta descopera un desen animat care mi-a fost tare drag in copilarie, Floarea cu sapte culori.

      Pentru prima tema din aprilie pe Provocari Verzi , Aricika m-a ajutat sa creez o mica Lydia ;)
      Tocmai ce am fost prins si am salvat la afarsitul lui martie o noua tura de dragalici, asa ca am decis sa aleg una din ele pentru transformat.




     Am ales floricelele de nu-ma-uita pentru ca sunt primele flori in lista mea de flori preferate. Le ador de cand eram mica mica si mergeam in vizita la strabunica mea. Mosica avea o gradinita magica langa "casa mica" plina de floricele de nu-ma-uita . 
      Gradinita aceea plina de floricele de nu-ma-uita mi-a ramas in suflet ca locul meu preferat din intreaga lume.
      Floricelele de nu-ma-uita pe care le-am folosit la rochita, le-am cules de pe o coronita salvata de la un "car boot sale" acuma multi ani. Din pacate nu am putut pastra coronita asa cum era pentru ca plasticul din ea se faramiteaza.


2 comentarii:

  1. Absolut minunata Lydia voastra!!! Si rochita este de vis. Asa tare ma bucur ca ai facut-o pana la urma pe ea - este diafana... :*
    Iar amintirea gradinitei ... imi evoca amitirea puzdeirei de fluturasi mici mici bleu care umpleau terenul din fata casei, dinspre parau... vai cum era de frumos !!!! ;)
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult ;) ești o drăguță ;)
      Frumoase și dulci amintiri.
      Kisses and Hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)