miercuri, 12 aprilie 2023

Drăgălășenie :)

 

       Am prins o comoară din nou :)

       De data aceasta am găsit o carte cu modele de hăinuțe  croșetate pentru animăluțele din Sylvanian Families ;)

       Adevărul este că nu am multe animăluțe din seria Sylvanian Fammilies :)) dar ideea de a le face celor 2-3 animăluțe, multe costumașe drăgălașe mă încântă :)

         Această carte are multe modelașe drăgălașe pentru diferite mărimi de animăluțe.


     
         Multe poze cu instrucțiuni de bază ,foarte clare și folositoare.
         Pentru traducerea scrisului intenționez să folosesc o aplicație de pe telefonul Micăi dacă nu o să mă descurc doar cu pozele și cu patternul ;)



        Câteva modelașe drăgălașe ;)


         Sper să ajung în curând să încerc modelașele și cred că primul v-a fi costumașul de pitic ;)

2 comentarii:

  1. Kawaii!!!!! Super dragalase sunt!!! :*
    Costumasul de pitic chiar e simpatic. dar toate sunt.. hahaha :))
    Pup cu drag si YUppy!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărule e că greu am ajuns la un singur favorit :))
      Hugs și pupici ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)