sâmbătă, 8 septembrie 2018

Pantaloni crosetati

     Am primit de ziua mea cadou un voucher de 5 lire de la Hobbycraft asa ca mi-am luat noi fire de crosetat :) 


 Daa... mi-am marit stocul si pentru ca mi-era rusine sa tot trec pe langa cutia de ate si sa le ignor ,am zis sa incerc sa fac ceva colorat pentru muza mea din ultima vreme .Si am avut inspiratie sa fac o pereche de pantalonasi





   A fost o experienta tare draguta de care chiar m-am bucurat :)) si chiar mi-am luat notite ca sa pot face inca o pereche ;)

3 comentarii:

  1. Ce faini sunt! :) Si papusa e tare frumoasa! Banuiesc ca are o garderoba destul de mare. :)
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaai ce draguti sunt <3!!!!! Si firele sunt foarte faine ;))). Sa ma faci neaparat. :*

    Minnu, iti vin senzational ;).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trecut prin casuta ta sa-ti spun Craciun fericit si Sarbatori frumoase, cu bucurii si sanatate!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)