sâmbătă, 4 august 2018

Jurnalul unei femei simple 8- 2018

Pentru astazi (data/hora)...3 August 2018 / 19:20

 Afara ... foarte cald ,fara aer ,doar printre copaci adie vantul si e aer

Mă gândesc ...cum sa fac sa fac o ordine mai profunda , adica nu numai asa la suprafata ,si fara sa ma gandesc peste o saptamana cum sa reorganizez din nou ;(

 Din locurile de unde invatam ...din intamplarile noi

 Sunt recunoscătoare pentru ... ca am primit loc la scoala si pentru Miculina si e super pentru ca scoala e din lista noastra deci e buna si e chiar langa scoala Micului :)) deci Micu nu a scapat de noi :)))
Si mai sunt recunoscatoare pentru Yousician :)) Micii mei petrec cel putin cate o ora exersand la chitara si la pian direct pe aplicatie si apoi singuri si sunt super incantati :)

Din bucătărie ...cartofi prajiti (putini:)) ) cu multa salata de ceapa cu rosii , legume crude taiate si limonada multa sa ne pastram hidratati

 Cu ce sunt imbracata ... pantaloni scurti si maieu scurt altfel ma topesc :))

Citesc ... mai nimic

Ceea ce astept (sper) ... putina racoare saptamana viitoare ca sa pot sa fiu si eu mai activa

Ce mai mesteresc ... tot hainutele mele , plus ca am inceput sa crosetez o bluzita pentru dragalici

Ascult ...acum micii cum unul repeta la chitara , iar Miculina danseaza cu un joc nou de pe Kinect :)) Are si parti bune tehnologia asta :)) dar mai devreme am ascultat o discutie in contradictoriu intre mici si  mi-am consumat multa energie ca sa ii potolesc :)))

În casa ... e bine acum :))

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa crosetez linistita :)

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... aveam planuri mari dar le-am amanat pentru ca sunt prea fara energie si e prea cald sa facem o calatorie de genul celei planuite

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Miller cocotat pe suportul de uscat rufe in balcon


Cerul meu la apus si in spatele apartamentului si in fata




Clubul Jurnalelor la Corcodusha

5 comentarii:

  1. Ce frumos se vede cerul de la voi! Si noi daca privim spre cer si la nivelul unde stam avem o priveliste interesanta. In spate se vad dealuri si uneori si muntii :D In fata blocului se vede printre alte blocuri locul unde am copilarit :D.
    Dar imi amintesc ca, desi aici stam la 4 (plus 3mezanine) si acasala Buni este doar un etaj ... acolo cerul imi pare a fi mult mai aproape....

    Pupici si trimit spre voi un nor, doi cu putina racoare:*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo ce frumos sa vezi si locuri dragi asa :))
      Sa stii ca norul a ajuns si e binevenit si iti multumim pentru el ;)
      pupici :)

      Ștergere
  2. Am aflat de la Rux ca azi este ziua ta si am venit sa iti urez La multi ani frumosi! Sanatate, armonie si belsug! :)
    Eeee! Fiind aici, n-am putut sa-l ignor pe Miller, care admira peisajul! El admira peisajul cu brazi, eu am admirat culorile apusului (si pe Miller)! :)
    Saptamana minunata iti doresc sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca tot am aflat de ziua ta, iti spun cu mare drag:
    La Multi Ani, cu sanatate si muuuulte bucurii si impliniri!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani !
    O familie minunată !
    Va doresc multă, multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)