sâmbătă, 10 octombrie 2015

Ornament crosetat

  Am reusit si am facut prima mea jucarica crosetata :)



Suri mi-a luat un kit de la Lidl inca de prin ianuarie dar, abia acum i-a venit randul.Am avut ceva peripetii pentru ca a fost prima mea crosetare dupa diagrama si am fost nevoita sa improvizez la ata ca nu a fost suficienta,nici cea rosie,nici cea roz,dar "cu calm" cum bine mi-a spus Lotus,am reusit. Si sunt tareee mandra de mine ;))
Acum sunt in cautare de ata si apoi urmeaza alte jucarele ca le-am dat de gust :))))



4 comentarii:

  1. Wowww! Au avut asemenea kit-uri la Lidl?? :D Ce taaare!!!
    Sper sa mai aduca ;)).
    Ti-a iesit super :D!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici (Londra) au fost :)))
      Multumesc,ma bucur ca iti place,mai ales ca tu esti experta la jucarele :) Visez sa fac si eu intr-o zi o papusa dupa tutorialul tau de pe Atelierul ;))
      Pupii

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)