miercuri, 1 iunie 2011

Scrapper in Romania


Am profitat de provocarea de pe  Scrapper in Romania  si am cusut acest ursulet.Mie imi e tare drag ,chiar daca sotiorul meu rade ca nu are gura si nu mai stiu ce,dar eu asa il vad frumusel.Sigur ii voi face si prieteni pentru ca m-am distrat mult cand l-am facut .
Provocarea ,pentru care ii multumesc mult Ramonei, zice ca trebuie folosit:
- ceva vechi - panza care e de la o rochita foarte veche si trandafirasul
-ceva nou -nasturele si danteluta
-ceva imprumutat - nasturele care e rezerva la un tricou de-al sotului :-)
-ceva albastru - ursuletul

si asa am facut prima mea jucarica cusuta...

9 comentarii:

  1. E foarte dragalas ursuletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor.Ma bucur ca va place jucarica mea.Sa aveti mult spor in toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai combinat foarte inspirat elementele provocarii, a iesit dragutel de tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. tinand cont ca este primul... nu pot spune decat ca este superb!!! oare cum vor arata urmatorii?!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria esti prea draguta.Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Ganduri impartasite :)