joi, 1 august 2024

Provocari Verzi de August

   Tema de luna aceasta e una fix pe aleea mea si a Orasului Piticutelor :)) si asta este pentru ca pe Provocari Verzi luna august este despre salvat carti si nu orice fel de carti ci carti cu activitati creative :))

    A fost foarte greu sa aleg doar cateva carti din biblioteca mea de carti cu activitati creative, dar pana la urma am ales cateva subteme . 
    O tema care ma inspira ar fi: cusut punct cruce, broderie manuala, cusut punct goblen si cusut traditional.


     O alta tema este inspirata de lumea magica creata de Salley Mavor . Ador cartile ei, iar pe website-ul ei ma pot pierde minute in sir uitandu-ma la pozele si videourile din studioul ei.
      Sunt tare bucuroasa ca am reusit si eu sa fac un costumas inspirat din cartea ei cu paternuri, rochita de AICI si sper sa reusesc luna aceasta sa mai fac ceva inspirat din aceste carti fantastice.


      Inca o subtema care a strigat la mine de pe raft :))  mai ales pentru ca sunt total antitalent la origami :)) si nu am rabdare la colorat :))

 
        Apoi visez la macar o fondita crosetata sau un cosulet impletit :) ;)


    Spor la creat ;)

Un comentariu:

  1. Cred ca realizezi ca m-am piedut prin copertele atat de colorate si ispititoare... Mi-am amintit si cum vara asta, ca un facut, cartile au stat destul de departe de mine.. dar imi iau eu candva si revansa. Noi sa fim sanatosi.
    Te puuuuuup

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)