marți, 2 iulie 2024

O zi de marți ❤️💛💙

cu un meci frumos în care piticuța a susținut frumoasa Echipă Națională a României  

o plimbare rară cu liftul  :) că doar mami preferă scările :)) dar când nu se poate nu se poate :))

    Apoi piticuța de serviciu a ajutat Micul Uriaș cu noua mască pentru mână ;)



Un comentariu:

  1. Ti-am zis ca imi place Piticuta Sportiva 💙💛💗.
    Eu ma bucur de plimbarea cu liful pentru ca, pe langa piticuta de serviciu (care e adorabila - ce frumos e pieptanata si cu culoare frumoasa de ochi, ten si buze are!), mai zaresc pe cineva in oglinda!
    Sunt un pic in urma cu evenimentele - noua masca? :O.
    Asta imi aminteste de-a opta cand in drum spre casa, intr-o noapte... am picat pe dreapta intr-o zona prea inclinata si inghetata. Vreao doua saptamani am mazgalit cu stanga , am ramas cu un osisor iesit in afara, dar am scapat de o olimpiada cel putin ca ma inscrisesera aia la toate (mai putin la mate, Slava Domnului) .. pana la urma am fost doar la chimie (hahahahahahah).
    Pupici! Sa fiti bine :*

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)