sâmbătă, 22 iunie 2024

La plimbare

 cu o pitică pisică ,mică și ciufulită  ;)









4 comentarii:


  1. Vai ce dulce e Pitica Pisica!!! Dragalasa foc si prin ce locuri minunate ne-a plimbat.. Ia stai... o fi pisica Cheshire??? :O
    Pentru ca uite-o pe Alice!!! :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pitica Pisica :) e prima piticuță din familie 💗
      Ești pe aproape cu pisica Cheshire :) ) sunt foarte bune prietene ;)
      Pitica Alice a vrut să se plimbe prin natură și eu nu am putut să o refuz ;)

      Pupici și hugs ;)

      Ștergere
  2. Frumoase "bucatele de Terra"! 😍
    Îmi plac foarte mult fotografiile "cu natura" în care apar păpuși și alte figurine mici. Ilustrează, cumva... proporția om-univers. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce dulce ai zis , “bucățele de Terra” 😍 Să știi că am să te citez mult pentru că ador să surprind în fotografii bucățele din pământul acesta minunat 😍
      Mă bucur mult că îți plac fotografiile. E o experiență diferită, ciudată și frumoasă să fac fotografii cu o păpușică care-mi încape în palmă ❤️

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)