sâmbătă, 6 aprilie 2024

O Sâmbătă cu soare


       În sfârșit am avut o zi fără ploaie așa că am putut lua o piticuță la plimbare.

     Prima ieșire a zilei a fost să ducem Micul Uriaș la antrenament la Muay Thai. Lângă sală piticuța a găsit floricele mititele crescute pe perete.


Bineînțeles că fără cafea pauza de cafea nu e pauză de cafea :))


După masă am ajuns în sfârșit la grădină și am putut circula fără să ne înglodăm până la genunchi. 
Am fost uimită să descopăr cât de multă ceapă mai avem și acuma lucrez să-l conving pe soț să facă mult sos de ceapă cu vin :))


    Piticuța a inspectat copǎceii înfloriți și le-a șoptit să fie cuminți și să facă rod gustos.


   Apoi tati a avut nevoie de ajutor la supravegheat focul dar piticuța l-a supravegheat de departe așa ca să fie safe :)


2 comentarii:

  1. Floricelele pe care le-ati gasit sunt atat de dragute!!! Minunate.
    Vezi.. sa pastrati niste coji pentru ca piticuta sa vopseasca un ou micut (de prepelita sau bibilica .. hahahaha).
    Ce ma bucura micuta incursiune alaturi de voi in natura.
    PUUUUPICI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le avem și în balcon ;))
      Hihihi mi-ai dat temă acasă acuma :)) deci ne punem pe căutat mini ouțe :))
      Și noi ne bucurăm să împărtășim cu drag ;)
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)