joi, 1 februarie 2024

Provocări Verzi - Organizatoare

    Pe Provocări Verzi avem ca temă în luna februarie, Organizatoare 😃

   Pentru piticuțele care sunt multe multe multe ;) și pentru tot ce au ele nevoie în orășelul lor fantastic, am nevoie de multe dulăpioare, cutii și cutiuțe, și chiar și plase, și un rucsăcel, și câteva agende în care să notez diferite liste și detalii :)

    Bineînțeles că prima organizare pe care am vrut să fac au fost piticuțele. Mai exact piticuțele care sunt active în Orășelul Piticelor, pentru că celelalte care alcătuiesc colecția de bază, sunt cele care locuiesc în dulăpiorul lor magic.

    Așa că am luat toate 6 sertarele pline de piticuțe și le-am aranjat în ordinea în care au fost lansate ;) Pentru că am ales să le aranjez așa, acum știu cam câte am de un singur fel ;))





   Da, îmi mai trebuie cel puțin un dulap din acesta din lemn ca să continui organizarea :)) 




6 comentarii:

  1. Mi se pare incredibila colectia asa cum ai fotografiat-o.
    Nici nu imi pot imagina cum se aude cand schimba impresii!
    Esti fabuloasa cu acest... organizator!
    Pupici si weekkend placut!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww Mulțumesc 🤗
      Să știi că aud uneori așa ca niște clinchete de mulți clopoței foarte foarte mici și încă nu le-am descoperit sursa ☺️

      Ești prea drăguță 🤗 Mulțumesc 🤗

      Pupici și hugs ;) și weekend frumos! 🤗

      Ștergere
  2. Impresionantă colecția de piticuțe. Spor la găsirea soluției perfecte de organizare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tari sunt aceste raftulete. Foarte practice si dragute.
    Iti dai seama ca iti tin pumnii sa gasesti !!
    Mai ales ca ultiele doua rafturi - pline de personaje inedite, necesita atentie, nu de alta, dar ca sa le vezi mai bine :D .
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și perfecte ca mărime :) mare baftă am avut să dau peste ele. Nu mai zic și că le-am prins și foarte reduse că erau returnate ;)
      Mie mi se par tare drăguțe așa în culoare naturală.
      Mulțumesc că ții pumnii ;)
      Cele din ultimele două sertare să știi că sunt cele șotioase ;) deci pot sa le aranjez eu cât vreau că ele tot se zăpăcesc ;)
      Pupici și hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)