vineri, 19 ianuarie 2024

Plus 4 piticute :) și La mulți ani Clubul Fanteziei!!!

 Adică iar s-a mărit populația Orășelului Piticelor :)


Și așa am ajuns la 220 de piticuțe ;)

Noile piticuțe au venit pregătite să ajute la venirea primăverii :))

Și azi blogulețul Clubul Fanteziei împlinește 15 ani de la prima postare!!!!!!

15 ani magici plini de oameni frumoși printre care mi-am găsit și sufletul pereche în ceea ce privește lumea creativității și a copilăriei fantastice, pe draga mea Rux

15 ani fantastici plini de creativitate 

4 comentarii:

  1. Multi ani de acum inainte sa fie activ blogul! Multa sanatate "comandantei" Clubului Fanteziei! <3
    Frumusele foc, piticutele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc 🤗🤗 și Mulțumesc 🤗🤗
      Mă bucur tare când și altora le par frumușele piticele :) nu de alta dar eu sunt obsedată de ele 😅 m-au invadat pur și simplu și treaba e că nici măcar nu am opus rezistență 😅

      Ștergere
  2. 🎉🎉🎉💕💟🎂🤗
    La multi aaaaani!!!
    Cat mai multi ani de acum incolo! :*
    Cel putin la fel de frumosi si cu mai mult timp pentru noi! :D
    Si bun venit Piticutelor. Sunt super dragut echipate si toate niste minunate. 😍😍

    15 ani... dar ce ma mir! Cum trece timpul :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc 🤗🤗
      Să fie cu mai mult timp pentru noi să ne bucurăm de ce e frumos 🤗

      Hihihi acum sunt curioasă ce vor face cu atâta echipament 😄 că ele numai pe șotii sunt puse.

      15 ani :) să știi că și eu am intrat pe o aplicație de numărat zile și ani că parcă nu-mi venea să cred 😅

      Pupici și hugs

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)