joi, 3 august 2023

Best Friends Forever 🥰

    Am vizitat azi pe BFF a mea și Pitica pe prietenul ei ciufulitul :))

    Dupa o portie de joaca in Lego, ne-am intors acasa cu un dulce bun, si o surpriza, cadouri de ziua mea :)   












    O porție de iubire de la pufosenie ;)) Pitica și Miller, BFF :)



Mergem la Blythe Con UK 2023 🥳🥳🥳
Anul acesta nu am vrut să pățesc ca anul trecut când prințul a cumpărat ultimul bilet, de pe website-ul oficial, pe numele lui :) și eu am fost nevoită apoi să-mi caut bilet de la cineva care nu mai putea merge, așa că am luat acum bilete, cât încă mai sunt ;)



2 comentarii:

  1. Weeee deja se apropie tot mai mult Blythe Con-ul. Ne iei si pe noi asa putin cu voi? :D Hihi.
    Ce frumoasa zi ati avut!! Si dulce si plina de surprize...Si cu dragaleala... si cu joaca :D. Minunat!
    Pupici cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa si acum parca abia trecuse cel din ‘22 😅 Macar putin va luam cu drag cu noi🤗
      Asa e, partea frumoasa a fost tare frumoasa :)
      Pupici si Hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)