duminică, 4 iunie 2023

Pitica la grădină

Astazi am profitat ca in sfarsit a venit caldura si la noi si am scos Pitica la gradina pentru putina distractie in mijlocul naturii magice, pentru putin ajutor pentru tati, si pentru papa bun , facut chiar de Pitica :)))

Bineinteles ca a vrut poza cand a gasit floricele asortate cu culoarea rochitei ei :)


I-a facut lui tati galerie cand tati uda plantutele :))


Apoi tati a incercat sa faca un curcubeu special pentru Pitica :) si a si reusit dar nu am reusit sa-l si fotografiez. Se pare ca asa e cu magia :) nu se prea lasa imortalizata ;)


Tati a incercat sa fie comic si a stropit Pitica putin :)


De la asa multa joaca cu apa, Pitica a flamanzit :)) si tati a facut foc ca sa facem papa bun :)


( Da :)) tati a facut aschii mici ca sa faca foc pe masura Piticei :)) si a ascutit o crenguta ca sa poata Pitica sa-si prajeasca carnacior pe masura ei :))

Pitica a fost foarte mandra :))



Tati a promis ca ne mai i-a la gradina sa mai avem si alte aventuri minunate :)

 

Un comentariu:

  1. :D pai neaparat sa va mai ia.. si sa mai faceti poze. Ce aventuri fabuloase si ce ma bucur ca am putut lua si eu parte, macar virtual la asa o mini vacanta frumoasa. (si ... gustoasa.. haha)

    Pupici

    (ps... curcubeu special :D)

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)