vineri, 12 mai 2023

+1=170 ;)

 


      Zile pline cu comori :)

      S-a mărit familia Piticei cu încă o surioară :) și acum tribul piticelor a ajuns la 170 de membrii :)

     Am primit noi năsturei de pe AliExpress, colorați și drăgălași, perfecți pentru mărimea Piticei și a surioarelor ei :)

    Am “salvat” de pe Ebay :)) o nouă carte grozavă, și acum am trecut-o pe lista de cărți de “vânat” pentru premii pentru Provocări Verzi :)

    Cartea se numește “The Origami Home” și are două părți: una cu instrucțiuni și una cu o cutie cu foi pentru făcut mobilă în miniatură  ;) Explicațiile sunt foarte clare și ușor de urmărit. 

    

Un comentariu:

  1. Nr 170 este suuuuuuuuuperbaaaaaaa!!!! :D
    Cartea salvata este geniala.
    Nastureii sunt deliciosi
    Pitica este generoasa cu noi, ca deobicei
    Eu m-am incarcat cu energie pozitiva de la voi
    Pupici!!!💗

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)