duminică, 26 februarie 2023

Aricika mesagera

 


Când am început să îmi plănuiesc mica mesageră pentru Provocari Verzi mi-am făcut o listă cu ce să caut :) 
Și am vrut așa: 
•ceva drăgălaș, care să mă facă să zâmbesc
•ceva salvat
•ceva cu o poveste, un mesaj 
•ceva care să mă inspire să creez 
Și așa am ajuns să știu că vreau ca mesagerul meu să fie o aricică :)


Am avut baftă și am găsit o aricică perfectă de la Littlest Pets Shop și am salvat-o de pe Ebay :) la un preț minuscul ;)


Cu puțin Hocus-Pocus din jucărică arici, a apărut o Pitică Aricică ; pregătită de aventuri verzi ;)

Cap de Littlest Pets Shop pet , cu corp de Petite Blythe de pe AliExpress.












4 comentarii:

  1. Ma bucur tare mult sa ii aflu povestea Aricikai! :) Ai un dar deosebit de a transforma un mic animalut intr-o creatura magica -o fetita aricica, mesager!
    Abia astept sa ne intalnim si sarbatorim luna lui Martisor impreuna :D.
    Mesagerul meu este inca in lucru... :))) Dar , din fericire, mai am doua zile :D.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww îți mulțumesc ;) Îți trimit inspirație și îți doresc spor la creat mesagerul tău ;)
      Facem petrecere creativă toată luna ;)
      Hugs și kisses ;)

      Ștergere
  2. Multumesc pentru intalnirea cu Aricika!
    Arata simpatic foc, cu ochii aia atat de mari!
    O saptamana vesela la voi!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag ;) Și noi mulțumim de vizită ;)
      Mulțumim de urare :) Și voi să aveți o săptămână plină de voioșie ;)
      Hugs ;)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)