joi, 14 septembrie 2017

Provocari Verzi -Tema no.57 Amintirile verii

    O tema care te inspira din titlu :) cel putin pentru mine asa a fost,in momentul in care am citit titlul am stiut ce vreau sa lucrez :) si am lucrat :))
 




A fost foarte usor de facut si foarte distractiv :)

Am folosit fir muline ,o croseta potrivita grosimii firului, doua bucatele de sarma,una e in corp pentru a-l putea aranja mai usor si una sustine ochii,iar restul se vede :)

Am avut ca inspiratie melcusorul acesta de  Aici

Ma bucur ca am reusit sa lucrez dragalasul acesta pentru Provocari Verzi 

5 comentarii:

  1. Cel mai simpatic melc pe care l-am vazut vreodata!!!! :D
    Asa ma bucur ca ti-a placut tema si te-a inspirat si ai adus un strop de amintire din vara aceasta frumoasa care inca ne mai imbie pe ici pe colo cu raze jucause cu autorul suratei ei toamna.
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihihi multumesc!!!
      Ce frumoase ganduri <3
      Te imbratisez cu drag (:

      Ștergere
  2. Melcul tau este foarte frumos, felicitari pentru creativitate, mult succes iti doresc!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. This is super cute ! Nice crochetwork !

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)