vineri, 26 mai 2017

Jurnalul unei femei simple 7 -2017




Pentru astazi (data/hora)...26 May 2017 / 19:19 :)

Afara ...e cald cald cald si cu putina adiere de vant

Mă gândesc ...la planuri pentru saptamana viitoare :) e vacanta asa ca trebuie sa umplem zilele frumos . Micul are un coleg invitat intr-una din zile ,apoi intr-o zi mergem si ne intalnim cu colegul,sora si mama lui intr-un parc de langa scoala copiilor . Apoi mai avem o zi de petrecut cu "verisorii" :) asa isi spun micii mei si micii prietenei mele ,sunt tare dulci :))  
Si bineinteles family time ,iar unul din lucrurile pe care le vom face ,respectand o veche traditie inceputa de cand micii mei erau minusculi :) ,in vacante ne uitam la Merlin :) cat de multe episoade putem ,apoi in urmatoarea vacanta ne uitam la restul :))

Din locurile de unde invatam ...din trecerea timpului 

Sunt recunoscătoare pentru ...binecuvantarile primite in ultima vreme. Micii au avut teste si rezultatele spun ca sunt foarte ok cu scoala si chiar daca a fost si este inca multa munca ,ma bucura mult  .Si este "comic" faptul ca din spusele unor parinti in momentul in care copii ajung la nivel sunt lasati in pace, pentru ca ai mei nu sunt lasati, ci dimpotriva sunt motivati si se lucreaza sa treaca peste nivelul anului in care sunt.
Mai este si pisicu nostru dragalas ,adevarata veselie si dulceata cu ochi verzi sau negrii :))
Si mai este si masinuta care ne-a dat libertate.

Din bucătărie ...salata de fasolici ,paine prajita ,muuuulte fructe ,oua prajite cu branzica in grill si muuuulte legume.

Cu ce sunt imbracata ...fusta si tricou

Citesc ...despre locuri frumoase de vizitat si plimbat si incarcat cu energie ,si cu muuulta natura :)

Ceea ce astept (sper) ...vreme frumoasa ca sa nu stam in casa

Ce mai mesteresc ...sunt foarte prinsa cu modificatul de haine, in mare  parte pentru mine :)

Ascult ...desenele de la tv pentru ca copiii sunt in vacanta si au liber la desene animate

În casa ...e prea cald ,asa ca astept racoarea ce promite sa se intoarca saptamana viitoare

Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa reorganizez cartile, mereu regasesc ceva ce nu am mai citit de mult si incep sa le rasfoiesc si recitesc macar cateva fragmente.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...muuulte plimbari in natura si mult timp petrecut si cu restul familiei .
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Cateva floricele de vara trecuta



Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri împărtășite :)