joi, 2 iunie 2016

Cuvinte cusute-SAL Words 6

   La aceasta parte am avut spor mare :)


Ma bucur mult ca am participat la acest "Cusut impreuna"
Palko a creat un model superb pe care l-am cusut cu mare drag.
Fiecare a ales cu ce culori sa coase si mi se pare minunat cata creativitate poate inspira acelasi model.

Am terminat verdele inchis si acum am emotii :)

Celelalte 5 parti

       SAL Words 1 Aici
       SAL Words 2 Aici
      SAL Words 3 Aici
       SAL Words 4 Aici
       SAL Words 5 Aici

2 comentarii:

  1. <3
    Sunt tare curioasa cum va arata la final!! Mi-ai facut asa dor de cusut :D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi era dor,dar de un model mai mare :))
      Ar trebui sa facem si noi un cusut din asta impreuna :) unul autohton :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)