vineri, 8 ianuarie 2016

Jurnalul unei femei simple 15



Pentru astazi (data/hora)... 8 ianuarie 2016/ora 19.50
Afara ...e intuneric si foarte frig,azi de dimineata era inghetat,asa ca visez macar cativa fulgi de zapada
Mă gândesc ...inca la anul care a trecut si ma mai gandesc si la acesta abia inceput,sincer l-as vrea unul fara prea mari schimbari,aproape ca m-am razgandit si cu mutatul,mai ales daca asta ar insemna sa ne mutam in alta zona noua,necunoscuta
Din locurile de unde invatam ...din carti
Sunt recunoscător pentru ...sanatate,pentru micile dureri care imi aduc aminte sa ma rog si sa multumesc ca sunt sanatoasa
Din bucătărie ...miroase tare tocanita de cartofi cu mult leustean si telina
Cu ce sunt imbracata ...fusta lunga si tricou
Citesc ...aceasi carte,nu pot citi cu micii mei guralivi :D abia imi aud cate un gand pana la capat :D
Ceea ce astept (sper) ...gandul cel bun de la Doamne Doamne in legatura cu mutatul
Ce mai mesteresc ...niste cartele pentru ate si am luat  la rand un modelas inceput anul trecut(parca am alt spor la el acum ;) )
Ascult ... intrebari de la mica mea si complimentele pe care le primesc dupa fiecare raspuns al meu
În casa ... e liniste (surprinzator :D)
Unul dintre lucrurile mele preferate ... linistea cand suntem toti acasa,e asa frumos sa stam impreuna citind,rasfoind,foindu-se(cei mici)
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nu mai stiu...,trebuia sa mergem sa vedem o casa pentru inchiriat,dar intre timp s-a dat
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


Alte pagini de jurnal la Corcodusha

9 comentarii:

  1. un week-end cu liniste si ganduri bune sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata liniste in imaginea aceea !!!! Si cat alb <3
    Pupici!! Sa vina gandul bun de Sus si sa fie bine, orice decizie veti lua :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e,e numai buna de "happy place"
      Multumesc,toate cu Doamne ajuta au fost si asa vor fi si acum :)nu ma lasa Doamne Doamne :))
      Te pup

      Ștergere
  3. Multumesc draguto :)
    Cu Doamne ajuta iti vine si solutia buna pentru tine.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. IMi place imaginea pusa de tine, in legatura cu mutatul...mie imi place noi locuri nou inceput chear daca de multe ori tie frica sa faci pasul. Sa va ajute Dumnezeu sa luati decizia mai buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie imi plac inceputurile si locurile noi,dar am tot avut parte de astea ,acum parca as vrea sa imi mai adun putin puterile ca mi s-au cam consumat :)
      Cu Doamne ajuta asa v-a fi.
      Te pup

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)