vineri, 13 noiembrie 2015

Jurnalul unei femei simple 12

De mult nu am mai completat Jurnalul. Prea multe s-au intamplat si prea greu de scris...

Pentru astazi (data/hora)... 13 .11.2015 /ora ...tarzie
Afara ...se tot aud artificiile celor ce sarbatoresc Diwali,Festival hindu al luminii
Mă gândesc ...la multe dar numai asa in trecere ,le iau pe toate pe rand ,exact asa cum vin si cand vin
Din locurile de unde invatam ...din viata...as vrea sa invat care e treaba cu naivitatea asta a mea,poate sa invat cum sa o tratez,deja mi-e rusine la varsta mea :)
Sunt recunoscătoare pentru ...toate
Din bucătărie ...e liniste la ora asta,dar maine v-a mirosi a ardei umpluti 
Cu ce sunt imbracata ...camasa de noapte :)
Citesc ..."Jurnalul fericirii",incet dar sigur
Ceea ce astept (sper) ...sa ajungem acasa de Craciun
Ce mai mesteresc ...acum niste semne de carte pentru targul de Craciun de la scoala micului meu
Ascult ...



În casa ...e caldut
Unul dintre lucrurile mele preferate ...semineul meu fals :)) 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...sa mai mesteresc cate ceva cu copii maine si cred ca o petrecere in pijamele pe duminica 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
 m-am jucat cu un programel de transformat pozele in schite

Intalnirea Jurnalelor la Taniusa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri împărtășite :)