duminică, 16 martie 2014

Dar de blog

 

     Vreau să sărbătoresc :
-cei 5 ani pe care bloguleţul meu i-a împlinit în ianuarie
-cei 119 prieteni ai blogului
-cele 160 de postări publicate
-multele voastre gânduri împărtăşite şi toate vizitele voastre :))
   
      Pentru acest mic dar de blog am pregătit cartea "Învăţaţi să croşetaţi" de Sue Whiting ,o carte foarte dragă mie(ca toate cărţile de lucru de mână :)) Cartea nu e potrivita doar pentru cine vrea sa invete sa croseteze ,ci si pentru cele care cauta inspiratie,modele noi,proiecte dragute.

    Pentru a participa trebuie sa :
-va inscrieti in lista cu o postare despre un lucrusor lucrat de mana de voi anul acesta
-fiti prieten al blogului

     Inscrierile se inchid in momentul in care sunt 3 inscrieri.Atunci "broscuta" v-a alege  numele castigator.

5 comentarii:

  1. Paste Fericit alaturi de toti cei dragi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna :)
    Ce dar frumos de blog si nu s-a inscris nimeni? Sau nu vad eu bine?
    Ce inseamna sa fiu prieten al blogului? Ce trebuie sa fac? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru oportunitate draga Micaela...Iti doresc multe alte postari si multe ganduri bune

    RăspundețiȘtergere
  4. Abea am descoperit blogul tau ! Interesanta brosura . Fac eu multe altele cu manutele mele ,dar spre rusinea mea , nu stiu sa crosetez ! Acesta este locul meu de creatie http://gabrielaworkshop.blogspot.ro/2014/08/decoratiune-toamna-intr-o-frunza.html ! Te voi urmari cu drag in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca se pune si asta ....

    http://eu-si-casa-mea.blogspot.ro/2014/10/french-knitting.html

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)