vineri, 31 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple 11

   Întâlnirea Jurnalelor la Corcoduşa

Pentru astazi (data/hora)...vineri 31.01.2014/ ora 10.05
Afara ...e un gerrrrrr de mi-e milă să mă scot afară 
Mă gândesc ...la cât mai puţine că mă apucă melancolia şi dorul 
Din locurile de unde invatam ...cărţi şi de la noi
Sunt recunoscător pentru ... purtarea de grijă a Lui Doamne Doamne
Din bucătărie ...se aude focul din centrală
Cu ce sunt imbracata ...colanţi şi bluziţă
Citesc ...Seninătatea de Christophe Andre
Ceea ce astept (sper) ...nu prea multe prefer să iau câte o zi pe rând 
Ce mai mesteresc ...ornamente pentru 
 

 şi pentru



Ascult ... pe mica mea cântând
În casa ... e aproape cald pentru mine 
Unul dintre lucrurile mele preferate ...să mănânc zăpadă proaspătă
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nimic deosebit ,prin casă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri împărtășite :)