marți, 3 iulie 2012

Provizii :):):):)

     De cateva luni bune am gasit o oferta la mouline intr-o mercerie online,dar pretul mic m-a facut sa ma indoiesc serios de calitate.Pana la urma curajul de a risca s-a nimerit sa ma viziteze in acelasi timp ce aveam in vizita si  niste mici rezerve in portofel :):)
     Deci tadaaaaaaaaaa


    Sunt 200 jurubite in 2 cutii a cate 100 jurubite cutia.O cutie are 50 de culori,adica cate 2 jurubite de o culoare.O jurubita are 8 metri.Numele atei este Rangoli si este made in India :)
    Bineinteles ca imediat ce am ajuns cu ele acasa ,am pus mana pe panza si pe ac,am ales un model si am inceput sa cos,curioasa fiind si de calitatea atei.Atunci am avut placuta surpriza sa descopar ca ata e super,are si un pic de luciu,nu se scamoseaza si nu iese culoarea la spalat :):):)
   Magazinul este mercerie-az .Singura problema ar fii ca poza de pe site nu corespunde cu ceea ce am primit,adica probabil ca daca am sa mai vreau sa mai fac o comanda cel mai sigur voi suna si voi intreba marca atei,ca sa fiu sigura ca nu voi avea surprize neplacute.

6 comentarii:

  1. oooo ce comoara faina ai tu acolo:D!!! abia astept sa vad ce vei lucra:D
    hihi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe lucrusoare mici :):)nu de alta dar mari am o multime incepute si stau cuminti si asteapta neterminate sa mai creasca Micii mei :):)

      Ștergere
  2. O doamne, sa cosi cat mai multe draga mea...eu nu am apucat sa le testez, pe cele daruite de tine...dar te cred pe cuvant.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o mercerie aproape cu aceasta marca de jurubite, stiu ca sunt foarte bune (eu fac bratari din ele). Problema este ca nu gasesc intotdeauna culori vii, am avut si noroc cateodata de nuante foarte frumoase. Imaginile sunt cu ce ai primit de pe site?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat sa vad o oferta la jurubite pe amazon.com si pe ebay, pentru ca in oras preturile sunt foarte mari. Acum am vazut oferta asta extraordinara. Si eu am crzut ca sunt de calitate proasta, si asteptam o confirmare... Si acum am gasit-o!! Cu siguranta o sa cumpar pachetul, mai ales ca o jurubita, in final, costa aproximativ 50 de bani... Cum fac bratari de un an jumatate, ma tot chinui sa gasesc jurubite ieftine, insa n-am gasit deloc! Asa ca asta eeee!!! Abia astept sa-l am in casa!! :***

    RăspundețiȘtergere
  5. O alternativa , daca doriti sa comandati pe culori ar fi https://www.breslo.ro/organize/items/mouline-68041

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)