luni, 26 decembrie 2011

A doua zi...

Darul pe care l-am ales pentru a doua zi ,este un set pe care l-am luat anul trecut pentru nepotica mea si de atunci am tot cautat si unul pentru mine pentru ca mi s-a parut minunat .



   L-a gasit Mos Nicolae AICI si chiar la jumatatea pretului pe care l-am dat eu acum 1 an.
   Ce ador la acest set e faptul ca e si pentru fetite si pentru baietei si pentru mine :). In pachet se gaseste tot ce este nevoie pentru a face o jucarioara tricotata si apoi alte lucrusoare creative.
   Ideea e ca folosind cele 2 tricotine din set se pot face minunatii dupa minunatii,adica huse de telefon,gentute,jucarii,fular,hainute la papusi si asta se poate si din resturi de ate ramase de la alte proiecte,adica putina ata :)
   Ce nu e chiar super e ca mi-a iesit lucrul cu ochiuri destul de mari dar, cred ca la un fir de mohair sau altceva pufos si dupa mai mult exercitiu, rezultatul v-a fii mai bun.
   Oricum cred ca e perfect pentru a pune imaginatia creativa la lucru.

4 comentarii:

  1. Vai ce tare e!!!! (deci poti adauga pe lista cu pentru fetite si baieti si pentru tine si pentru mine = rux) hahaha!! Vai trebuie sa imi iau si eu asa ceva... :D (lol)
    - imi place tare mult "unealta aceea" care tricoteaza singura!! si in cerc:D-

    RăspundețiȘtergere
  2. :):):)stiam ca nu sunt singura :)
    Si mie imi place "unealta aceea" ca idee, dar de tricotinul asta mititel imi place mai mult :)
    Sigur te vei distra cu asa un set, ca mie inca mi se inghesuie idei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce interesant! Nici nu stiam ca exista asa ceva la noi

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu l-am gasit intamplator si am zis sa nu tin numai pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)