marți, 19 ianuarie 2010

In sfarsit

Pentru ca am mai gasit pe vreo 2 bloguri postari despre craciun mi-am zis sa ma laud si eu chiar daca putin mai tarziu.
De craciun am participat la un Xmas game facut de Csilla pe blogul ei http://kreativ-kezimunka.blogspot.com/. 
 Eu am trimis cadouas pentru Irina care are frumosul blog http://hainutecolorate.blogspot.com/ si am primit de la ela quilt un cadou superb.
Cadoul de la Ela



De pe acest quilt vreau sa fur ideea si sa-mi fac si eu o hranitoare de pasarele rustica in gradina.


Cadoul pentru Irina



Calitatea pozelor e cum e dar puteti vedea mai multe poze in albumul facut de Csilla aici.

2 comentarii:

  1. Mi-a facut placere sa lucrez la cadoul tau!Ma bucur ca ti-a placut!Poate te "virusezi" de patchwork!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea mult sa ma chinuie talentul si prin zona patchwork-ului,dar deocamdata astept sa primesc masina de cusut si sa o iau de la inceput cu cusutul.Oricum felicitarea e asezata sa o vad zilnic ca sa ma motiveze.

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)