duminică, 7 ianuarie 2018

Jurnalul unei femei simple 1-2018



   Pentru astazi (data/hora)....
7 ianuarie 2018 /20:00

   Afara ...
e intuneric si foarte frig,adica iarna :)

   Mă gândesc ...
la anul ce a trecut si la cat de plin a fost si la cate ne asteapta si anul acesta. Anul trecut am fost in Romania dupa 3 ani ,am rezolvat niste acte cu casa, sotul a inceput facultatea , ne-am luat masinuta, am fost la dentist aproape tot anul, l-am luat pe Miller(pisicul nostru drag) ,a murit Nanouc (primul nostru pui ,cel mai bun catel din lume), s-a nascut primul meu nepotel . 
 Iar anul acesta Micul are teste importante de sfarsit de scoala primara ,incepe scoala secundara deci o mutare uriasa a lui si in acelasi timp v-a trbui sa caut Miculinei o scoala in zona noastra pentru ca in martie aflam viitoarea scoala a Micului si ar fi mai bine sa ii am pe amandoi in aceeasi zona. Apoi botezurile nepotelului si a nepotelei nascuta si ea saptamana asta :) continuatul mersului meu la dentist, si sper ca mai ajungem si in Romania in vacanta mare.

   Din locurile de unde invatam ...
in ultima vreme de la parintele care slujeste la biserica la care mergem 

   Sunt recunoscătoare pentru ...
puterea pe care Doamne Doamne o tot scoate la suprafata din mine exact cand am nevoie si asa din frageda si mica si neputincioasa cum cam par, apar puternica :) 
De fapt "Pe toate le pot intru Hristos, Cel ce ma intareste" 

   Din bucătărie ...
cheg cu visine , friptura, fructe taiate si racituri primite de la BFF/nasa

  Cu ce sunt imbracata ...
rochita de nani

  Citesc ...
cartile din biblioteca copiilor ,cu voce tare ca sa exersez in engleza

  Ceea ce astept (sper) ...
sanatate 

  Ce mai mesteresc ...
ce ma inspira muzele mele dragalase

  Ascult ...
filmul de la televizorul de dincolo

  În casa ...
e cald,cald si destul de tidy,nu e chiar toata mobila aranjata cum am planuit dar nu ma stresez pentru ca am sa aranjez incetul cu incetul

  Unul dintre lucrurile mele preferate ...
sa fac papica 

  Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
nu am avut pentru ca i-am avut pe ai mei la mine si am stat in familie

  Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:






Pagina de jurnal inspirata de Corcodusha

4 comentarii:

  1. fiecare an cu realizările lui ! felicitări pentru toate reuşitele anului trecut ! pentru acest an, ce de-abia a debutat, îţi doresc multă, multă sănătate, mult succes la şcoli micuţilor şi soţului, să ai parte de realizările dorite, călătorii frumoase cu maşina cea nouă...
    frumoase fotografii - un motănel răsfăţat !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru gandurile tale bune :)
      Te imbratisez cu mult drag :)
      Pupici

      Ștergere
  2. <3 Miller esti un frumos si un dragalas <3!! si esti si foarte cuminte si nu strici lucrurile dragalaselor :D.
    Draga mea iti doresc ce imi doresc si mie: sanatate.
    <3
    Pupici muuulti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este un dragalas cuminte ;)
      Iti multumesc :) Sa fie sanatate pentru toti <3
      Pupici :O

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)