duminică, 15 octombrie 2017

Jurnalul unei femei simple 18-2017





Pentru astazi (data/hora)...15 Octombrie 2017/ 17:35

Afara ...e o minunata zi de toamna ,atat de colorata si frumos parfumata :)

Mă gândesc ...cu mare entuziasm la saptamana viitoare cand copiii merg la scoala pana joi si asta inseamna ca de joi dupa-masa suntem in VACANTA :))) si la cadoul meu care v-a acoperi Sf Arhangheli,Mos Nicolae,Mos Craciun si "Magic 19"

Sunt recunoscătoare pentru ...ca raceala m-a doborat vineri seara si nu mai devreme desi ma mocnea de cateva zile

Din bucătărie ...tocanita de purcel, pireu ,salata ,piept de pui pane, ceai si vinut fiert cu condimente

Cu ce sunt imbracata ...pantaloni si maieu de casa

Citesc ...articole pe net

Ceea ce astept (sper) ...sa aud numai vesti bune saptamana asta pentru ca in ultima vreme mereu am primit vesti grele de la cei din jur

Ce mai mesteresc ...rochite si hainite de muze maruntele :) Acum am trecut de partea cu alesul panzucelor si am desenat tiparele pe panzuci si o parte am si taiat, iar acum asteapta cusute :))

Ascult ...zgomotele obisnuite la vremea asta prin casa ,cu copiii ba razand, ba certandu-se ,topaind pe langa noi :))

În casa ...cald si bine ,putin dezordine ca nu prea am fost ok asa ca au ramas treburi nefacute .

Unul dintre lucrurile mele preferate ...aroma vinului fiert care parca intra pana in suflet si se amesteca cu mirosul de aer rece de toamna ;) Si asta a devenit o traditie a matriarhatului :)) cand vine toamna ,toti astepta sa ii adun ,si sa stam la povesti cu o cana inmiresmata :))

Unele planuri pentru săptămâna viitoare ...sa ma pregatesc pentru vacanta 

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:







Mai multe pagini de Jurnal la Corcodusha 

4 comentarii:

  1. hm - vin fiert... nu am mai băut demult ! mulţumesc frumos pentru idee - când voi avea un vin bun, o să-mi fac această plăcere...
    îţi doresc multă, multă sănătate !spor la hăinuţele minunate realizate de tine ! vacanţă plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am avut noroc si am gasit unul african care seamana cu cel adevarat facut de bunicu meu pe vremea cand mai facea :)
      Multumesc frumos :)
      Te imratisez cu drag :)

      Ștergere

Gânduri împărtășite :)