duminică, 20 august 2017

Jurnalul unei femei simple 11- 2017

 

     Astazi 20 August 2017, ora 15:45
    Afara e cald si soare si frumos,o duminica linistita
    Ma gandesc ca parca nu imi vine sa cred ca am ajuns zilele astea in care sa stau linistita sa ma bucur de lumina dulce a soarelui si de adierea blanda a aerului, sub terasa casutei mele dragi :))
    Parca nici nu au trecut cei 3 ani si parca nici nu plec de aici peste o saptamana. Asa o zi e asta .
    In casa am muuulte de facut dar nu ma stresez ,am sa fac ce pot si o sa fie suficient. Din pacate pe o parte din mobila s-a pus un mucegai si la fel si pe unele covoare si pe cateva din hainele ramase dar din fericire nicaieri pe pereti si asta e grozav pentru ca asta era frica mea mare, peretii.
    Sunt recunoscatoare ca am ajuns si mi-am vazut bunicii dragi sanatosi :)
    Planuri mai am vreo doua: sa mai petrec cat de mult timp impreuna cu dragii mei, sa rezolv ce mai pot din cele ce trebuiesc rezolvate si sa mai aranjez lucrurile ca sa le gasesc fara surprize data viitoare .
   Mai multe pagini de jurnal la

2 comentarii:

  1. liniştită şi plăcută atmosferă pe la tine !
    mă bucur că ai fost pe la bunici !
    vacanţă plăcută mai departe !
    multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)