luni, 19 iunie 2017

Jurnalul unei femei simple 9- 2017



Pentru astazi (data/hora)...19 June 2017 /19:00

Afara ...e o caldura ingrozitoare ,toata ziua a fost. Nici o farama de aer si abia pe joi se anunta sa scada temperaturile macar putin.

Azi...e ziua noastra magica si .sotiorul meu are prima zi de scoala ,adica primele cursuri :)) asa ca oficial am 3 scolari :)) 

Mă gândesc ...la superba zi petrecuta ieri la Manastirea Ortodoxa din Essex .A fost o zi perfecta. Slujba a fost in greaca dar anumite parti au fost si in engleza ,oricum am recunoscut cateva rugaciuni chiar si in greaca :) Micul meu era foarte incantat si zicea ca trebuie sa invatam greaca ca sa intelegem totul data viitoare :)) Dupa slujba am ramas si am avut un picnic intr-o gradina a  manastirii impreuna cu nasii nostrii si micii lor. A fost o atmosfera atat de plina de liniste chiar daca gradina era plina . 

Sunt recunoscător pentru ...ziua binecuvantata pe care mi-a daruit-o Doamne Doamne

Din bucătărie ...multe legume taiate,multe fructe ,paine cu branza ,iaurt cu dulceata

Cu ce sunt imbracata ...rochita

Citesc ...o carte minunata pentru copii, despre viata Lui Hristos reprezentata in icoane  pe care am luat-o ieri

Ceea ce astept (sper) ...sa ajungem si duminica viitoare la manastire

Ce mai mesteresc ...o paturita impletita pentru muzele mele, numai bine cred ca o termin pana in toamna :))

Ascult ...micii cat de dragalasi sunt cand povestesc de-ale lor :)))

În casa ...e extraordinar de cald

Unul dintre lucrurile mele preferate ...picnicurile

Unele planuri...sa mai fac putina ordine in balcon, sa incerc niste floricele crosetate.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:






Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha .

Un comentariu:

Gânduri împărtășite :)