duminică, 25 iunie 2017

Jurnalul unei femei simple 10-2017



Pentru astazi (data/hora)...25 June 2017 / 22:00

Afara ...cald dar nu sufocant, inca astept ploaia anuntata :))))

Mă gândesc ...la faptul ca maine se fac 3 ani din ziua in care am plecat din Romania si la muuuultele lucruri ce s-au intamplat de atunci. La felul in care m-am schimbat si in rau si in bine . Ma gandesc ca saptamana aceasta cam asta voi avea de meditat .Dar per total nu regret mutarea noastra aici ,oricand putem trage linie si sa o consideram o experienta de viata, si sa ne intoarcem in Romania .

Din bucătărie ...peste de vreo 4 feluri ,cartofi prajiti ,limonada ,legume taiate si inghetata

Cu ce sunt imbracata ...rochita de casa

Citesc ...articole pe net 

Ceea ce astept (sper) ...sa reusesc sa mai mesteresc ceva ca duc dorul rau de tot

Ce mai mesteresc ...doar depan gheme si decupez paterne

Ascult ...pisicul cum caraie dulce,poate-poate ma convinge sa il las sa intre in living :))

În casa ...inca e prea cald si e destul de tidy mai ales ca si micii au tot strans in camera lor .

Unul dintre lucrurile mele preferate ... fulgii de gheata ,gustul lor mi se par pur

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nu am avut nimic ,doar odihna pentru ca sotul a fost de servici telefonic

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:




Mai multe pagini de jurnal la Corcodusha

2 comentarii:

  1. eu îţi doresc o viaţă frumoasă pe acolo pe unde eşti ! mi-au plăcut fotografiile ! felicitări !
    poate este de vină căldura dar sper să fii mai plină de energie ! viaţa e frumoasă ! pupic !

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)