vineri, 12 august 2016

Jurnalul unei femei simple 2...




Pentru astazi (data/hora)...12 aug 2016/19.00
Afara ...e racoare si frumos ,e o adevarata incantare pe balcon printre floricele 
Ma gandesc ...cum sa fac sa incep sa citesc mai mult,chiar imi lipseste mult de tot. Apoi ma gandesc la postarile care asteapta in draft din diferite motive...
Din locurile de unde invatam ...de la mine in perioada asta, invat cum sa recunosc ca e ok totul asa cum e.Am nevoie de o perioada mai calma si cunoscandu-ma, stiu ca nu o sa o pot avea decat fiind mai blanda cu mine ;)
Sunt recunoscătoare pentru ..."My precious" notebook :) primit cadou de ziua mea de la sotul meu dragut :)) Visam la unul pentru ca nu mai ajungeam la laptop,batranelul meu laptop nu mai tine incarcat si se si incalzeste tare,asa ca ma impiedicam in cablu .Acum totul e simplu :) si nici nu ma simt vinovata pentru ca My precious nu a facut gaura in card :)) 
Din bucătărie ...cartofi pai cu mujdei,facuti speciali de sotul meu dragut :)
Cu ce sunt imbracata ...fusta si tricou
Citesc ...cartile de crosetat si impletit din dotare si instructiuni pe net. Incet avansez cu crosetatul,dar impletitul e inca un mister :)
Ceea ce astept (sper) ...sa ma descurc cu mersul la dentist pana la capat .Pot sa scriu o carte intreaga despre toata aventura mea pe la dentisti si sper ca de data asta sa inchei un capitol mare pentru o bucata zdravana de vreme.
Ce mai mesteresc ...o rochita crosetata pentru muza mea dragalasa :)
Ascult ...agitatia de seara de prin casa
În casa ...ne pregatim sa schimbam camerele;a noastra fiind mai mare ,ne gandim sa o cedam copiilor,pentru ca in ultima vreme nu prea mai reusesc sa isi imparta spatiul .
Unul dintre lucrurile mele preferate ...linistea de la apartamentul in care stam.Sunt binecuvantata cu o liniste socanta,lucru care ma face sa ador "acasa"
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...daca reusim sa inchiriem o masina,facem o plimbare pana la mare,daca nu,mergem intr-un parc /padure
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: una din albinutele prietenoase ;)


Alte pagini de jurnal la Corcodusha .

3 comentarii:

  1. eu m-am despărţit cu mare tristeţe de leptopul meu vechi...
    îţi doresc mult spor la croşetat !
    sper să ai în continuare mult curaj pentru...mersul la dentist!
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu sunt singura :)
      Multumesc :) s-a prins urarea si am avut un spor urias ,deja am trecut la urmatoarea rochita :)
      Sper sa nu intervina neprevazutul,altfel curajul mi-l fac gandindu-ma la rezultat.
      Iti multumesc pentru ganduri :)

      Ștergere
  2. Eu il am langa mine... nu am mai reusit sa il deschid de prin primavara.. Trebuie sa imi fac curaj - sa fac ordine pe el si sa il golesc. Imi place sa lucre grafica pe el cel mai mult.
    Tin pumnii cu dentistii :). Eu caut unul care sa nu fie atat de invaziv (mai bland asa) si care sa foloseasca materiale fara miros. :)
    Vorba aceea, mai am si pretentii, haha. Daca se poate sa si nu doara - si fara anestezie.. :))
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)