vineri, 8 aprilie 2016

Mini gradina- Provocari Verzi

    De aceasta data am fost harnica :))  De fapt adevarul e ca ,provocarea de pe Provocari Verzi de luna aceasta m-a prins pregatita,asa ca nu a fost deloc greu sa aranjez o gradinita magica in asteptarea vizitei zanutei :)
   

O idee aveam deja,dar acum am aranjat multele maruntele ce le aveam adunate,plantute si ghivece pentru ele si bineinteles niste animalute care sa animeze gradinita :)) Toate aranjate intr-o tava de la fructe,"inverzita" :)




Am avut si ajutor,de la Mica Rux


A fost distractiv sa aranjez toate maruntelele asa ca acum ma gandesc si la o continuare :))

6 comentarii:

  1. Ce frumooos!
    Eu am mai multe idei.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Mult spor la creat gradinita ta magica :) Abia astept sa o vad :)

      Ștergere
  2. Vai cat este de frumoooos la tine!!!
    <3
    Am si eu plantute suculente dar sunt... mari :)))))).
    :D
    Suuuper a iesit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca iti place :)))
      Eu am un fix cu plantutele mici si foarte mici :)))

      (cine stie poate ajunge cu bine si o plantuta mica la tine :))

      Ștergere
  3. Ce frumos ti-a reusit mica gradina! Eu inca nu m-am hotarat. Imi plac micile jucarele. Parca este un mic teatru de papusi. Felicitari!
    O saptamana cat mai frmmoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)