luni, 27 mai 2013

Caietul magic-recenzie :)

     

      Caietul primit de la Rechizitele mele a fost o placere de la inceput:a ajuns repede si acasa si cu firma mea preferata de curierat :) Apoi am avut surpriza sa descopar ca e caiet format A4(nu fusesem pe faza si credeam ca e un caiet obisnuit :) )asa ca are ditamai coperta :) Coperta e foarte frumoasa si cand nu face magie deci la calitate e super-super.
Si chiar e MAGIC!!!!!!!!!! si cel mai important e ca nu s-au plictisit micii mei :) chiar deloc pentru ca au un leu ca prieten,un leu care rage,se misca si pe care chiar ai impresia ca il poti atinge,mica mea chiar se infioara de fiecare data cand pune mana subt iphone :) si pare ca atinge oaspetele care le-a devenit tare drag :)
Abia astept sa vad si celelate modele.Chiar  merita.

3 comentarii:

  1. sa stii ca ne-am luat si noi la birou caiete din astea, dar nu se vad ca in film, ci doar pe ecranul telefonului. fetele au fost dezamagite. la tine se vad asa, in spatiu, 3D, ca in film?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se vede ca in film atata timp cat te uiti pe ecranul iphonului,sau a-l tabletei :)

      Ștergere
  2. noi n-am reusit sa vedem nimic altceva decat o imagine miscatoare PE ecranul telefonului, NU in aer :((

    RăspundețiȘtergere

Gânduri împărtășite :)