duminică, 19 mai 2013

Caiet magic :)

   Micii mei sunt la varsta povestilor,a prieteniei sincere cu animalutele,la varsta cand vor sa se joace cu un pui de leu sau cu randunica care are cuib sub streasina de la casa strabunicilor ,la varsta cand insista sa megem la un mic rau din apropiere pentru ca are apa tulbure si sigur sunt pui de crocodil care vor sa li se faca draga-draga de doi copii mici si cuminti ca ei :)
    Micii mei mai sunt si la varsta in care totul e magic iar mie magice mi s-au parut caietele de la Rechizitele mele.Cum sa nu vreau sa primesc un caiet gratis ca sa vad ce magie face ?!Da, e magie facuta cu ajutorul tehnologiei dar, magia tot magie e :)
Asa ca sigur am sa vreau toate modelele de Caiete cu aplicatie AR Skag iar pentru asta am si un plan secret :) Dupa ce primesc caietul gratis si vad ce model e ,fac o comanda la care v-a contribui toata familia extinsa (bunici,strabunici,unchi,nana :) ) ca doar vine ziua micului :)
      Uitativa si voi la magie
Alte informatii despre campanie pe Blogal Initiative

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gânduri împărtășite :)